not necessarily about everything that i dropped off on the paper!: من با تو هستم

Sunday, February 12, 2006

من با تو هستم

من با تو هستم

من ایستاده ام روی پل
من منتظرم در تاریکی
من خیال می کردم که تو خواهی آمد
هیچ چیزی نیست جز باران
هیچ رد پایی روی زمین
من گوش می کنم؛ اما هیچ صدایی نیست

آیا هیچ کسی نیست در تلاش پیدا کردنِ من؟
آیا کسی نخواهد آمد تا مرا به خانه ببرد؟
شب بسیار سردی است
و من سعی می کنم که این زندگی را بفهمم


من دنبال یک جا می گردم
دنبال یک چهره ی آشنا
آیا کسی اینجا هست که من بشناسمش؟
چون هیچ چیزی درست پیش نمی رود
و همه چیزها ریخت و پاش اند
و هیچ کس دوست ندارد که تنها باشد

آه؛ چرا همه چیز تا این حد گیج کننده است؟
شاید هم این منم که این جور احساس می کنم
آره آره آره
دستم را بگیر و ببر
ببر من را به یک جای تازه
من نمی دانم که تو کی هستی
ولی من... من با تو هستم
من با تو هستم


Avril Lavigne / بازگردان: موستیو

2 Comments:

Blogger نیما نیلیان بوشهری said...

سلام محسن جان
من این خواننده را دوست دارم
مخصوصن چند تا از کارهایش خیلی خوبند
مرسی که می آیی و سر می زنی
خوب باشی رفیق
نیما

7:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

I love this song! and also "Happy Ending"(Not sure about the title though!:P )

9:14 PM  

Post a Comment

<< Home